1 min

Ook tijdens de opflakkering van Covid-19 kunt u op ons rekenen

De afgelopen maanden hebben we er bij ABN AMRO alles aan gedaan om zo snel mogelijk in te spelen op de veranderende omstandigheden. Met onder meer een maximum aan telewerk, het stimuleren van videobankieren en doorgedreven veiligheidsmaatregelen zijn we steeds de service blijven bieden die onze cliënten verdienen. Vandaag staan we sterk als bank. Dankzij onze cliënten en onze medewerkers.

Samengevat

  • Ook in deze uitdagende tijden kunt u op ons blijven rekenen.
Ook tijdens de opflakkering van Covid-19 kunt u op ons rekenen
Ook tijdens de opflakkering van Covid-19 kunt u op ons rekenen

Nu Covid-19 opnieuw aan sterkte wint en het dagelijks leven overneemt, hebben we binnen de bank de veiligheidsmaatregelen opgeschroefd. De gezondheid van onze medewerkers en cliënten blijft onze topprioriteit, zonder daarbij de kwaliteit van onze service uit het oog te verliezen.

Wat mag u van ons verwachten?

Telewerk vormt de norm

Zoals de recentste veiligheidsmaatregelen vragen, wordt er ook bij ons zoveel mogelijk voor telewerk gekozen. Dit heeft echter geen effect op onze dienstverlening. Met een uitgewerkt ploegensysteem binnen onze ondersteunende functies en een verzekerde minimumbezetting in onze kantoren, staan we zoals steeds klaar voor onze cliënten.

Videocall en video banking

Vergaderingen, zowel met collega’s als met externe partijen, verlopen via videocall. Dankzij onze sterke IT-infrastructuur blijven al onze medewerkers bereikbaar. Op kantoor én thuis.

Ook voor afspraken met onze cliënten wordt zo veel mogelijk gekozen voor videobankieren. Uiteraard blijft u ook op afspraak welkom op ons kantoor, waar de nodige afstand kan bewaard worden en alle veiligheidsvoorschriften gevolgd worden.

Wist u dat ABN AMRO voor elke video-afspraak met een cliënt een boom plant? Zo werden er de afgelopen maanden al 764 bomen verzameld om te planten i.s.m. Natuurpunt.

Events & webinars

De afgelopen maanden hebben we als bank sterk ingezet op online events. Want hoewel we u niet persoonlijk kunnen ontvangen, bieden we u wel graag de nodige informatie en belevingen aan. Dankzij een boeiende kalender met webinars en kennissessies, kunt u uw vragen rechtstreeks stellen aan onze experts en bekijkt u live, of achteraf via video, vanuit uw woonkamer de presentaties van onze eigen of externe sprekers. Als u niet naar ons kan komen, dan komen wij naar u.

We zijn er voor u

U kan en mag van ons verwachten dat we voor u klaar staan. Ook binnen deze uitdagende omstandigheden. Onze kwalitatieve service blijft gegarandeerd, dankzij de inzet van iedereen binnen onze bank.

Zorg goed voor uzelf en elkaar.

Véronique Smet
Véronique Smet
Head of Marketing & Communications
Reacties
Er zijn nog geen reacties geplaatst bij dit artikel.